neljapäev, 19. august 2010

GBPUSD 19.08.10 H4

Kas üles või alla? Hommik pole vist parim aeg otsustamiseks. Enne selget liikumist on see kõik vaid loterii.







Olles küll kergelt karune, pole mul kindlat seisukohta, kuhu poole võiks siit liikumine tulla. Nagu alati, võib argumente leida nii ühele kui teisele poolele, aga pole neid vist mõtet turule peale suruma hakata.

5 kommentaari:

  1. Parem on ikka kauem magada. Läksin siin pikaks väikese stopiga, aga pole üldse kindel selles.

    VastaKustuta
  2. Mõningane positiivsus on nüüd turule tulnud.Aud ja eur on päris tugevad, gbp mitte niivõrd.
    Eur/gbp tugevus on rõhumas ka gbpusd-d, aga loodetavasti stop peab ja tuleb ka liikumine soovitud suunas.
    Aktsiad on ka ülese avanenud.

    VastaKustuta
  3. Ja läkski stop käiku. Proovin eurusd-ga ka pikaks minna. Aga tundub, et pole minu päev täna.

    VastaKustuta
  4. Täna just hea päev olnud ei ole. Arvasin, et põhjad peavad paremini ja olen üritanud pikaks minna. Aga nii ei ole juhtunud ja tulemuseks on u 150 punkti miinust.
    Esmaspäev ja reede pole ikka õiged kauplemispäevad.

    VastaKustuta
  5. Nugade püüdmisest mul konto täna üsna auklik. Imelik päev olnud - eur tugev ja gbp väga nõrk. Ilmselt kuulõpu liikumine ja võimalus müüa eur-i või osta gbp. Eelistan seda viimast, kuid vähemalt praegu tambitakse teda veel korralikult. Loodan, et USA avanedes tuleb muutus ja mu stopid käiku ei lähe, sest nad on lähedal. SP 1040 pakub ka loodetavasti toetust.

    VastaKustuta