esmaspäev, 21. juuni 2010

USDX 21.06.10 Daily

6 kommentaari:

  1. http://img21.imageshack.us/i/ux2106.gif/

    VastaKustuta
  2. Tänan tagasiside eest.Tundub, et siin lehel siiski külastajaid on...tundub, et tuleb siis neid postitusi senisest veelgi mõtestatumalt tegema hakata, sest vahepeal hakkas kergeks läbuks minema siin.
    Ja muide...Huvitav lehekülg Sul.Kardan, et ise ma poleks seda internetiavarustest ülese leidnud, nii et võiksid kirjutada kõik, kes siia lehele satuvad ja turgude vastu huvi tunnevad.

    VastaKustuta
  3. Hehee, jah, mina leian emakeelsed FX ja stockmarket lehed üles, aga nendega on selline lugu, et aastate jooksul olen ma näinud enam kui kümmet tekkimas ja eranditult kõik on ära vajunud ja kadunud vähem kui aastaga. :)

    VastaKustuta
  4. Heh.Ma parem ei hakka selle kurva statistika valguses suuri sõnu tegema, ega ütle, et olen tulnud selleks, et jääda.
    Ja aasta on pagana pikk aeg ;)

    VastaKustuta
  5. Siis on hästi, seltsis segasem.

    Demotrader esialgu?

    Graafikutel on 200 ja 50 EMA?

    VastaKustuta
  6. Ja ma praegu proovin demokontoga.Olen paar korda rahaga ka proovinud aga pole pikaajalist edu saavutanud ning ei taha niisama raha põletada.
    Jah, 50 ja 200.

    VastaKustuta